Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

auslander

21. 7. 2009 9:08
Urban legend

Když v Německu od 1.1.2008 začal platit zákaz kouření v barech, restauracích apod., bydlel jsem v Berlíně a jenom v mé oblasti kolem Pankow jsem byl svědkem zavření několika hospůdek. Zejména těch, kam si člověk zajde, když má chut si dát čepované. Jelikož jim plošný zákaz neprošel u Ustavního soudu, tak majitelé podniků do určitého výměru ( brány m², nevím přesně kolik ) si o tomto rozhodují sami. Pokud je podnik kuřácký, akorát si vyvěsí cedulku '' raucher club ''.

0 0
možnosti
VM

Si0

21. 7. 2009 9:17
Re: Urban legend

Ať huličská hnízda chcípnou, nedá se kolem toho projít ani na ulici. A tihle barmani ať jdou dělat někam, kde si lidi nesviní plíce. Pořád toho dost zbude a ještě přibude.

0 0
možnosti
PB

Picolik

21. 7. 2009 9:05
Přesně tak

Autorovi tleskám je to přesně tak. Nedávno jsme si zašli s manželkou na oběd do jedné picerie. Už popelníky na stole nás měli varovat. Po chvíli kdy už jsme měli objednáno si k vedlejšímu stolu přisedli dvě báby. Daly si jedno kafe, ale každá hulila jak stará lokomotiva (i vzhled byl podobný) Takže místo aby jsme při jídle mohli vnímat vůni pečeného sýra jsme museli čuchat smrad z levných cigaret. Ptal jsem se číšníka zda mají i nekuřácké oddělení že bychom si přesedli, ale nic takového neměli. Takže já mám jasno. I když jsem v té restauraci utratil daleko více peněz než ony dvě dámy tak už tam víckrát nepůjdu. Pokud chce mít pan restauratér raději v hospodě kouřící babky s jedním kafem je to jeho volba. Jediné co mě uklidňuje je že nejspíš obě budou mít brzo rakovinu plic, což jim ze srdce přeji.

0 0
možnosti
MIN

maagoor22

21. 7. 2009 9:45
Re: Přesně tak

pooor litle you ;-(

:-P

0 0
možnosti
D

Dave-pohodlny

21. 7. 2009 8:52
Kuřáci v domě

Máme v domě 2 nekuřáky, oba jsem poprosil, aby si s dovolením zapálili až venku před domem, že si nepřeji, aby moje 2 malé děti dýchali kouř s cigaret (musíme po schodech 4 patra, a když se tam projde kuřák, smrdí to tam i hodinu). Jeden je slušný a snaží se(někdy to nevydrží). Ten druhý mi sdělil, že je to nezabije. Ale zato mu vadí sousedovo pes ...

0 0
možnosti
MIN

maagoor22

21. 7. 2009 9:47
Re: Kuřáci v domě

jo nekuřáci jsou svině, furt mají keci :-P;-D

0 0
možnosti
JM

honzin.cz

21. 7. 2009 8:41
Zajděte si do Zelené kočky

na Solniční v Brně - mají Dalešice a nekuřáci jsou dobře odděleni od kuřáků.

Anebo tam raději nechoďte - vás ani vaše názory bych tam potkat nechtěl.Rv

0 0
možnosti
VM

Si0

21. 7. 2009 9:15
Re: Zajděte si do Zelené kočky

Je to tam drahý jak potvora.

0 0
možnosti
JH

bartozrout

21. 7. 2009 8:16
Jsem kuřák a jako bezdomovec nesmrdím...

...neboť nejsem prase. Hádejte, co si myslím o vás vzhledem k vašemu nemužnému exteriéru a zálibě v práci s dětmi.

0 0
možnosti
IK

Tonda K

21. 7. 2009 8:27
Re: Jsem kuřák a jako bezdomovec nesmrdím...

Jak můžete jako kuřák nesmrdět, když já po jedné návštěvě restaurace, kde se kouří se musím kompletně vyslíknou a nechat prádlo vyprat a taky se osprchovat a umýt vlasy, abych si nezasmradil i postel.

 

Vy ten smrad už prostě  NECÍTÍTE!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
TH

WMT

21. 7. 2009 8:11
"Osobně jsem si v mládí vyzkoušel,

že bez kouření víc vypiju" - No právě, tomu se rád vyhnu (:

0 0
možnosti
RK

richu_ch

21. 7. 2009 7:57
ale jo

zakaz ve verejnych budovach, v restauracich, na zastavkach, v metru, atd. vse je OK. Ale proc zakazovat nekomu otevreni verejne kurarny, kde se bude tocit pivo?

0 0
možnosti
J

jirkammmmmmm

21. 7. 2009 7:42
p. milane matyasi smrdite mne

vazeny pane,  - kazdy clovek vydava nejake pachy - bohuzel musim konstatovat , ze mne smrdite /samozrejme s nadsazkou, ale klidne i bez nadsazky/, tim padem by jste mel miti zakazano chodit do restauraci kam chodim i ja, jezdit prepravou kterou jezdim ja, dam podnet  svemu poslanci, aby navrhl zakon, ze mate zakazany vstup do restauraci kam chodim .....................................................................................................

0 0
možnosti
MM

uz jsem tady taky

21. 7. 2009 7:50
Re: p. milane matyasi smrdite mne

Kecy, kecy, kecy, obávám se, že pachy ještě můj kompl přenášet neumí ;-D, takže je to akorát reakce agresivního kuřáka na vyslovený názor. Já vám nezakazuji chodit do hospody, jen nechci, abyste tam smrděl s cigaretami, které můžete kouřit venku nebo v místě k tomu určeném. Nechápete? No to se nedá nic dělat 8-o.

0 0
možnosti

crocodileclip

21. 7. 2009 6:57
Normální je nekouřit ?

A kdo prosím vás stanovil co je a co není normální? Možná že mě spíše zabije ta hysterická reakce na cigaretu než dvakrát za měsíc návštěva hospody;-D

0 0
možnosti
P

payoch

21. 7. 2009 5:09
Recko?Turecko?

Davate Turecko jako velky priklad.. byl jste se podivat jak ten zakon funguje? Nebo v Recku? Atheny se snazi uz deset let zakazat koureni... zajdete si do potravin, hrackarstvi... i ted, po zavedeni tohoto zakona. Natoz v hospodach. Kouri vsichni... V restauracich to respektuju a chapu. Ale pokud vam vadi koureni v baru, otevrete si vlastni, nekuracky. To je taky zpusob boje..

0 0
možnosti
P

payoch

21. 7. 2009 5:23
Re: Recko?Turecko?

a co treba pivo? hnusny horky mok s barvou moci, s bublinkama.. jeste ze alespon ti zapadaci ho pijou bez peny. co ho zakazat? vino je zdravejsi...

(nebojte, jsem pivar:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Běžný pravicově smýšlející pracující člověk. Zbytky svého volného času věnuje práci v neziskové dětské organizaci Pionýr, kde pracuje v turistickém oddíle Černý delfín, je statutárním zástupcem krajské organizace, členem republikové rady a místopředsedou organizace. Má ženu a dvě dospělé ratolesti na studiích.Poslední dobou již na psaní blogů nemá vůbec čas a ani chuť.
V diskusi je k nalezení jako "uz jsem tady taky".