Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

[eT]

29. 6. 2010 16:09
Mě spíš překvapí,

do jakých detailů stát zasahuje do soukromí a přesto se ozývá jen souhlasné bečení ovcí :-/

0 0
možnosti
MM

uz jsem tady taky

29. 6. 2010 16:53
Re: Mě spíš překvapí,

Tohle ovšem není soukromí, tohle je poměrně hodně veřejná sféra.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

29. 6. 2010 18:56
Re: Mě spíš překvapí,

Jako by ty předpisy k něčemu byli, my jsme se taky na táborech vždycky proházeli d holkama a povětšinou si toho buď vedoucí nevšimli nebo jim to bylo jedno.

Spíš se mi zdá že státní úředníci už neví kde by vykazovali činnost tak nařizují jednu hovadinu za druhou... ono když nevydají týdně ani jednu vyhlášku mohlo by se totiž přijít na to že se bez těch vyhlášek obejdeme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Běžný pravicově smýšlející pracující člověk. Zbytky svého volného času věnuje práci v neziskové dětské organizaci Pionýr, kde pracuje v turistickém oddíle Černý delfín, je statutárním zástupcem krajské organizace, členem republikové rady a místopředsedou organizace. Má ženu a dvě dospělé ratolesti na studiích.Poslední dobou již na psaní blogů nemá vůbec čas a ani chuť.
V diskusi je k nalezení jako "uz jsem tady taky".