Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

flavy

13. 5. 2009 11:41
Českomoravský fotbalový svaz? :)))

to je ta solidní instituce, jejímž jménem mám být přesvědčený o transparentním využití mnou darovaných peněz?:))) Tak to asi ne, „jestli mi jako rozumíš?“. S těmahle jdete tomu štěstíčku naproti?  Mhmmm, Zounar, to je osobnost, to bude možná i celebrita, ten je jasnou zárukou, že to bude fér.

Po pravdě, já už ty sbírky také „nemůžu“. Jedině cílenou adresnou pomoc. Zhruba se stejnými pocity – viz. Velká hlava níže. Vaši argumentaci chápu a souhlasím, že je to úplně jiné pivo.

Takových produktů, kdy mi někdo prodává charitu, je přehršel. Vyznat se v nich, odzkoušet, zkontrolovat, zabere čas, který tomu nechci věnovat. Už jenom skutečnost, že někdo dokáže zpronevěřit charitu, mne odrazuje.

Věřím Vám, že to není Váš případ. Přeji hodně štěstí.

0 0
možnosti

uz jsem tady taky

13. 5. 2009 13:43
Re: Českomoravský fotbalový svaz? :)))

Ohledně pochybnosti o ČMFS nejsme ve sporu, ani různé celebrity pro mě nejsou tou zárukou. Tou je pro mě Liga proti rakovině, s tou žádné aféry a zpronevěry spojeny nejsou, té docela věřím že má ve využití nasbíraných peněz čistý štít. Všechno ostatní je zdrojem propagace a veřejného zájmu, když už naši kopálisti a jejich fanoušci stojí za ..., tak ať aspoň pomohou občas dobré věci, a to se tady děje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Běžný pravicově smýšlející pracující člověk. Zbytky svého volného času věnuje práci v neziskové dětské organizaci Pionýr, kde pracuje v turistickém oddíle Černý delfín, je statutárním zástupcem krajské organizace, členem republikové rady a místopředsedou organizace. Má ženu a dvě dospělé ratolesti na studiích.Poslední dobou již na psaní blogů nemá vůbec čas a ani chuť.
V diskusi je k nalezení jako "uz jsem tady taky".